Tarja "What Lies Beneath"



Det första som slår mig när jag lyssnar på "What Lies Beneath" är hur mycket jag saknar Tarjas fantastiska sång i dagens upplaga av Nightwish. Det är ett varierat album som växer vid varje lyssning låtar som står ut är "Until My Last Breath", tunga monumentala "In For The Kill" suggestiva Little Lies mörka "Dark Star" och "Falling Awake". Tror många skulle bli förvånade hur tunga och atmosfäriska vissa låtar faktiskt är. Albumet finns i 3 olika utgåvor med olika omslag för mig blev det den limiterade med 2 cd som du ser på bilden ovan.

Vid första lyssningen låg betyget på 3/5 men den växer hela tiden så det är 4/5 växande Seancer

"Until My Last Breath" Video version I

 

"Until My Last Breath" Video version II



Det finns två olika musikvideos till "Until My Last Breath" vilken tycker du är bäst och varför ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0