KISS live från Stockholm och Malmö på cd



Nu har man förbeställt KISS konserterna från Stockholm och Malmö stadion på 2 st dubbel cd:n hem till brevlådan. Jag äger KISS förra konsert från Stockholms Stadion "Alive 35 Tour" på dubbel cd alltid lika grymt att återminnas konserten när man lyssnar på den. Skönast är i intro låten när en adrenalinstint Gene skriker Helsinki..Oh no Stockholm. Det är inte konstigt att han fortfarande är kvar i Helsinki KISS spelade två fantastiska utsålda konserter där precis innan som jag bevittnade.

http://simfylive.com/en/shop/29371/KISS.html

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Synd man missade Stockholms konserten då ifall den var bättre haha ;), Men grymma var dom och jag hade gärna sett dom igen!



Och hörre du, tack för kommentaren! Den värmde ju så himlans mkt. Är grymt glad att jag hittade tröjan billigt på Ullared haha. Köpte två olika med Kiss tryck


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0