Den 23 November "Relentless"



Den 23 November släpper guitar maestro Yngwie J Malmsteen sitt nya album "Relentless" ser mycket fram emot detta album då en av mina favoritsångare är med Tim "Ripper" Owens. Tillsammans skapar de magi! De borde släppa en live cd och dvd med denna sättning då Tim "Ripper" Owens lyfter mycket av det sentida matrialet live.

"Relentless" track listing:

01. Overture
02. Critical Mass
03. Shot Across The Bow
04. Look At You Now
05. Relentless
06. Enemy Within
07. Knight Of The Vasa Order
08. Caged Animal
09. Into Valhalla
10. Tide Of Desire
11. Adagio B Flat Minor Variation
12. Axe To Grind
13. Blinded
14. Cross To Bear
15. Arpeggios From Hell *

* Bonus track


Låt titlarna kittlar fantasin "Knight of the Vasa Order" ?


Kommentarer
Postat av: Mary Raven

Fan vad nice! Ser fram emot att kolla upp den här!



Btw, fuskis, du vet ju vart jag jobbar! ;-P

2010-10-18 @ 17:35:09
URL: http://maryraven.blogg.se/
Postat av: Mary Raven

Yngwie! \m/ \m/

2010-10-21 @ 17:19:02
URL: http://maryraven.blogg.se/
Postat av: Annely

SV: Ursäkta segt svar! Helt rätt, och ändå är det bara två av alla de bra skivsläpp 2011 utlovat! ;) Mitt favoritalbum med COB måste nog vara Hate Crew deathroll eller Follow The Reaper. Kan inte riktigt bestämma mig där då bandet har en förmåga att göra allt episkt!

Rock on!

2010-10-21 @ 22:20:52
URL: http://ereshkigal.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0