122 dagar kvar....



Paul Stanley säger ”Kiss Alive 35-turnén var bara början. Sonic Boom Over Europe kommer lämna den förra i dammet. Det blir en ny scen, en ny setlista, nya outfits ! Vi kommer täcka hela vår musikaliska historia på scenen och det tar KISS ett gigantkliv framåt i våra platåskor. Vi är peppade. You want the best? You GOT the best!”


  • Kiss - Sonic Boom Over Europe Tour
    Stockholms Stadion
    12 juni 2010
    Om 122 dagar och 07:08 timmar.
  • Kiss - Sonic Boom Over Europe Tour
    Malmö Stadion
    13 juni 2010
    Om 123 dagar och 07:08 timmar.
  • 3 i topp som jag vill höra live : Creatures of the Night, Calling DR. Love, I Want You


    Förband blir Europe och Mustasch

    - Från Centrumgården i Upplands Väsby till Stockholms Stadion. Vilken känsla! Riktigt stort att spela med Kiss! Flera i bandet Europe har ju haft dom som tonårsidoler. Har också rykten om att Paul Stanley värmer upp rösten till Final Countdown! Det här skall bli riktigt kul, kommenterar Joey Tempest, sångare i Europe.

    3 i topp som jag vill höra live : Last Look at Eden, Superstitious, Ready or Not

    “Ingen normal människa kan väl ha undgått att bli påverkade av Kiss under sin uppväxt-de är ju rockikoner! Det kommer att bli en fet fest med Kiss och Mustasch på samma scen. Heavy Metal In The Night!!!” säger bandets sångare, Ralf Gyllenhammar och Danne McKenzie fyller i: “Jag fick min första platta när jag var fyra år, och det var Kiss, Destroyer! En platta som betytt mycket för mig genom åren. Att nu 31 år senare få lira förband åt Kiss är en riktig pojkdröm som slagit in. Hur jäkla grymt som helst! You wanted the best! Kiss & Mustasch”

    3 i topp som jag vill höra live : Double Nature, I´m Alright, In The Night

    Vilka 3 i topp vill du höra live under denna turne´ ? Kommentera nedan


    Kommentarer
    Postat av: Maria

    Vill höra C'mon and Love Me, Lick it up och Parasite! :-)

    2010-02-10 @ 17:14:11

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0