Poster Boken

Denna pjäs till bok på nästan 2 kilo behandlar världens coolaste tidning Poster.



Minns som det var igår när man cyklade för allt man hade till kiosken för att köpa nya poster under färden fantiserade man om vad det skulle finnas för coola KISS posters i det nya numret.

Jag var coolaste ungen på gatan för i mitt rum hade farsan tapetserat upp alla KISS posters med tapetklister som en riktig tapet, i många timmar satt man i sitt KISS rum och lyssnade på KISS samtidigt som man drömde bort sig i KISS fantastiska värld. För att fylla ut sidorna hade farsan även satt ditt posters på b.l.a. Joan Jett från Runaways vill minnas att jag hade en dragning till just Joan Jett postern som jag inte riktigt förstod varför, innan jag blev äldre.




Kommentarer
Postat av: Grimgoth

DIF :D

2010-05-01 @ 13:28:29
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: anders

ja herregud vad jag köpte Poster då back in the days! Har som du ser på min blogg tack och lov sparat alla KISS-affischer därifrån men resten har jag dumt nog slängt för länge sen... kanske ska köpa den här boken och riktigt gotta ner mig i nostalgi! tack för tipset!

2010-05-01 @ 20:25:51
URL: http://brm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0